loader image

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

اعضای هیات مدیره شرکت ایمن گذر آرتمَن ( ایگادُر )

جواد گنجی
javad ganji

جواد گنجی

سمت : مدیر عامل

تحصیلات : مهندس مکانیک ( طراحی جامدات )

عضو هیات مدیره

علیرضا استاد محمد
alirez ostad mohamad

علیرضا استاد محمد

سمت : مدیر فروش 

تحصیلات : مهندس شیمی

رئیس هیات مدیره

محسن سعیدی
mohsen saeidi

محسن سعیدی

سمت : مدیر فنی و اجرایی

تحصیلات : مهندس برق ( قدرت )

نایب رئیس هیات مدیره

شرکت ایمن گذر آرتمن با نام تجاری ایگادُر ، تولید و عرضه کننده تجهیزات بارگیری و انواع درب های اتوماتیک ، فعالیت خود را به عنوان یک واحد صنعتی با هدف اعتلای رفاه عمومی و خدمات رسانی به مشتریان گرامی از سال 1385 آغاز نمود. هم اکنون پس از سال ها سابقه و حضور موفق در زمینه طراحی، ساخت، اجرا، فروش و خدمات پس از فروش درب های اتوماتیک و تجهیزات بارگیری، به عـنوان یکی از واحدهای فعال در این عرصه تمام سعی و تلاش خود را می نماییم تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت حضور مشتریان عزیز ارائه نماییم.

هدف مدیران و متخصصان شرکت ایگادُر، بهینه سازی محصولات موجود در بازار و طراحی و ساخت محصولات جدید و ایجاد تنوع در طراحی و تولید محصولات با تکنولوژی نوین، با در نظر گرفتن شرایط محیطی ساختمان ها، اماکن اداری، تجاری و صنعتی است.

اولویت اول ما در شرکت ایگادر، همواره ارتـقاء سطح کیفی محصولات در جهت کسب رضایت مصرف کنندگان عزیز بوده، از این رو، از جمله تلاش های مـا در جهت همـگام شـدن با استاندارد های بازار جهانی: بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت و همچنین تولید و در اختیار داشتن محصولات قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده که توان این شرکت را جهت نیل به اهداف آتی  افزایش داده است. امیدواریم کادر مجرب و فنی این شرکت بتواند در راستای حمایت و رضایت کامل مشتریان گرامی، در این راستا گام بردارد.

ما در ایگادُر ، بر آنیم تا با اتکا بر قـدرت لایزال الهی و در پرتـو ایمـان و کوشـش و برنامه ریزی مدبـرانه جمـعی از متخصصین و متعهدین در این شرکت و با بهره گیری از تجربه و دانش فنی پرسنل و مهندسین ایگادر، اقدام به ایده پردازی، طـراحی و تولید و بومی سـازی محصولاتی در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی، تجهیزات بارگیری و … نموده که اکنون بیشتر توسط کشورهای بیگانه ساخته می شود. امید است با انجـام این امر مهم گامی مفید و مـوثر در این مسـیر برداشته تا شـرایط استفاده مهندسین ، معـماران و صنعتگران ایران عزیزمان از محصولات تولید داخل با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر نسبت به موارد مشابه خارجی فراهم گردد.

مهمترین برآیند تحقق این هدف : بومی سـازی انواع سیستم های وارداتی در زمینـه های مذکور ، با کیفیت بالاتر و سازگار با شـرایط جغرافیـایی منطقه همراه با طراحی و ساخت دستگاه های جدید و همچنین بی نیازی کشور از واردات ، صـرفه جـویی ارزی به میزان قابل توجه ، به کارگیری نیروهای متخصص داخـلی و ایجاد اشتغال در کشور خواهد بود که به امید خداوند متعال به آن جامه عمل خواهیم پوشاند.

                                                                                                               

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

3.7 / 5. تعداد امتیازات 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

خوشحالیم که این پست برای شما مفید بود ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!