loader image

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

درب شیشه ای نرمال

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک ( automatic pedestrian door )، امروزه در ورودی بسیاری از فروشگاه ها، بانکها، ساختمان های اداری، مراکز تجاری، سینماها و سالن های ورزشی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از درب اتوماتیک ظاهری ساده، اما تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای در آنها به کار رفته است. هدف اولیه درب اتوماتیک شیشه ای اتوماتیک این است که به هرچیز متحرکی اجازه ورود ویا خروج را بدهد. سیستم به کار رفته در این درب ها باعث می‌شود که آنها نسبت به حرکت در جلوی درب ها حساس باشند. در مدل درب ها از طریق یک کلید دیجیتال که در بالای درب تعبیه می‌شود. این کلید قابلیت تغییر وضعیت کارکرد را به مصرف کننده می‌دهد. با استفاده از این کلید می‌توان درب را در حالت های مختلف کاری متناسب با زمان و مکان قرار داد.

درب شیشه ای اتوماتیک برای باز و بسته شدن از سنسور های تشخیص حرکت استفاده می‌کند. این سنسور در جلو درب ها در هر دو قسمت ورودی و خروجی نصب می‌شود. در صورت نزدیک شدن افراد به این سنسور فرمان باز شدن درب از طریق سنسور به پنل نرم افزاری درب ارسال می‌شود. سنسور های مختلفی برای درب اتوماتیک استفاده می‌شود. از سنسور های تشخیص حرکت تا سنسور های حساس به صدا، حساس به وزن و حساس به نور در این درب ها استفاده می‌شود.

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ
igaman ایگامن

فهرست مطالب

انواع درب شیشه ای اتوماتیک

از جمله پرکاربردترین درب های برقی شیشه ای :

جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از درب های فوق روی آن کلیک نمایید.

کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک

درب اتوماتیک برای نصب در اکثر ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب ها در عین سادگی بسیار کارآمد و مفید هستند. از سوپر مارکت ها گرفته تا فرودگاه ها، مراکز درمانی، و بسیاری از ادارات و ساختمان های بزرگ به درب شیشه ای اتوماتیک مجهز شده اند.

این درب ها برای تمامی افراد از جمله افراد دارای معلولیت جسمی نیز بسیار مفید هستند. امنیت درب  اتوماتیک در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این درب ها هیچ گاه بر روی افراد بسته نمی‌شود. در صورتی که در زمان بسته شدن درب چیزی بین دو درب قرار گیرد، درب ها به صورت خودکار باز شده و تا برطرف نشدن مانع بسته نمی‌شوند. حتی یک کفش کوچک می‌تواند از بسته شدن درب جلوگیری کند. در ساختمان های مهم و ادارات بخش شیشه ای این درب ها را از جنس شیشه های نشکن سکوریت و یا حتی ضد گلوله می‌سازند.

مزایای درب شیشه ای اتوماتیک چیست؟

در حقیقت مزایای درب شیشه ای اتوماتیک”advantage automatic doors” بی شمار است که در این قسمت به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • جلوگیری از اتلاف انرژی

بدون شک صرفه‌جویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی در حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد در سال یکی از عوامل مهمی است که سبب استفاده از این نوع درب و از طرفی دیگر منجر به کاهش هزینه‌های انرژی ساختمان می‌گردد.

  • جلوگیری از ورود گرو غبار

این درب ها صرفاَ زمانی‌که سنسورهای آنها حضور افراد را در برابر درب تشخیص دهند باز و بسته می‌شوند و همین امر منجر به کاهش عبور ریزگردها از میان درب و آلودگی محیط می‌گردد.

  • رعایت بهداشت

در دنیای متنوع ویروس‌ها و میکروب‌هایی که جان انسان را در خطر قرار می‌دهند استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک به علت سرعت در عملکرد بدون دخالت دست منجر به رعایت بهداشت و کاهش انتقال بیماری‌ها می‌گردد. در بیمارستان‌ها و کارخانجات مواد غذایی استفاده از این نوع درب بسیار کاربردی بوده و میزان آلودگی‌های محیطی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

  • افزایش امنیت

درب های شیشه ای اتوماتیک به قفل الکترومکانیکی مجهز هستند که همین امر ضریب ایمنی در محل را افزایش خواهد داد؛ همچنین شما می‌توانید از طریق یک کد امنیتی عبور و مرور افراد را از راه دور کنترل کنید.

  • سهولت در تردد

درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر اینکه امکان تردد نامحدود در شبانه‌روز را برای افراد فراهم می‌کند، سبب سهولت در تردد و کاهش ترافیک انسانی در مکان‌های شلوغ نیز می‌گردد.

  • کاهش آلودگی صوتی

از دیگر مزیت‌های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به حداقل رساندن سروصدای موتور درب و عدم ایجاد آلودگی صوتی در حین باز و بسته شدن متعدد است.

چرا باید از درب اتوماتیک شیشه‌ای استفاده کنیم؟

در اواخر دهه ۱۹۵۰ برای استفاده در پروژه‌های معماری درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای رواج پیدا کردند. ژاپن یکی از کشورهایی است که معمولا بیشترین استفاده از درب‌های اتوماتیک را دارد و لازم به ذکر است که بیش از دو میلیون درب اتوماتیک در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای علاوه بر اینکه راحتی کاربران را فراهم می‌کنند، مزایای بی شماری از جمله صرفه جویی در انرژی، ایجاد حس زیبایی شناسی، امنیت و بهداشت را نیز به همراه دارند. 

ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک به صرفه جویی انرژی نیز کمک می‌کند. این درب ها تنها زمانی که نیاز به ورود و یا خروج از ساختمان باشد  باز و بسته می‌شود. همچنین در این درب ها مکانیزمی قرار گرفته است که بعد از مدت کوتاهی که باز ماندند، در صورتی که چیزی در جلو درب نبود به صورت خودکار بسته شوند.

در هنگام قطع برق در صورتی که این درب ها به برق اضطراری مجهز نباشند، کلیدی در بالای درب تعبیه شده است که با فشاردادن آن درب باز و یا بسته خواهد شد. این کلید از داخل به صورت فشار دادن یک کلید شستی عمل می‌کند و از بیرون با چرخاندن کلید مخصوص عمل خواهد کرد.

همچنین درب اتوماتیک می‌تواند با سیستم های کنترل ورود و خروج و اتوماسیون ها نیز هماهنگ شود. به عنوان مثال می‌توان از سیستم تشخیص چهره و یا اثر انگشت برای باز و بسته کردن این درب ها استفاده کرد. در نمونه های دیگری از این درب ها می‌توان از ریموت کنترل ها (کنترل از راه دور ) فرآیند باز و بسته شدن این درب ها را کنترل کرد.

ویژگی درب شیشه ای اتوماتیک

اهمیت درب های شیشه ای اتوماتیک چیست ؟

اهمیت استفاده از درب های شیشه ای را به هیچ وجه نمی‌توان انکار کرد و عوامل متعددی را می‌توان نام برد که در دنیای این روزها افراد را به استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ترغیب می‌کنند. در حقیقت اهمیت درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار است که در جای جای این مقاله و سایر مقالات به آن پرداختیم. این روزها اکثر کشورهای جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند که همین امر منجر به استفاده گسترده از این دب گردیده است زیرا نیازی به تماس مستقیم و لمس دستگیره درب نیست. بنابراین، میزان انتقال این بیماری تا حد چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

مقاومت درب شیشه ای اتوماتیک از دیگر ویژگی‌هایی است که منجر به خرید این محصول می‌گردد. در این درب از شیشه سکوریت استفاده شده و فریم آن بنابر سفارش مشتری در دو نوع آلومینیوم یا استیل ساخته می‌شود. علت استفاده از شیشه سکوریت این است که مقاومت آن ۷ برابر بیشتر از سایر انواع شیشه خواهد بود؛ همچنین در صورت برخورد ناگهانی و شکسته شدن شیشه هیچ خطری افراد حاضر در محیط را تهدید نخواهد کرد زیرا شیشه سکوریت به پودر شیشه تبدیل می‌گردد که برنده و تیز نخواهد بود. در درب اتوماتیک شیشه ای اکثر اوقات از شیشه‌های ۱۰ میلی‌متری سکوریت شده استفاده می‌گردد اما گاهی ‌اوقات بنابر سفارش مشتری می‌توان از شیشه‌های دو جداره تا ۲۰ میلی‌متر نیز استفاده کرد. از دیگر عواملی که شیشه سکوریت در برابر آن مقاوم خواهد بود حرارت و گرمای بیش از حد است بگونه‌ای که تا دمای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند، در حالی‌که میزان مقاومت شیشه‌های معمولی در حدود ۶۰ درجه سانتی‌گراد است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

  • اپراتور درب اتوماتیک : مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  • فریم و شیشه درب : نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  • ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  • تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  • ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  • رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.
  • حمل و نصب : که با توجه به محل پروژه و مراحل و زمانی که جهت نصب صرف می گردد متغیر می باشد.
  • شاسی کشی
  • کتیبه شیشه سکوریت
  • لوازم جانبی مانند باطری ups، قفل برقی و...

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله انواع تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

اجزای تشکیل‌دهنده‌ی درب شیشه‌ای برقی

1. اپراتور

2. شیشه سکوریت

3. کاور آلومینیوم یا استیل

4.موتور

5. قفل‌برقی

6. باتری

7. استابلایزر یا منبع تغذیه

که البته مهم‌ترین جزء درب شیشه ای برقی، اپراتور درب شیشه ای بوده که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود است و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است.

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت درب اتوماتیک شیشه ای است. ما در شرکت ایگادر تمام سعی خود را می‌نماییم تا از برترین برندها در زمینه اپراتور درب شیشه ای در پروژه های خود استفاده نماییم. در مورد قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به نوسانات قیمت ارز و نبود ثبات قیمت لطفا با واحد فروش تماس بگیرید تا از قیمت های بروز مطلع گردید.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

معمولا برای در بازکن های اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید از قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن بهره ببرند بنابراین از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌‌گردد که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج شده که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌شوند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور آن تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به ترمینال مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. فقط در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌‌گردد ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

جعبه دنده یا گیربکس درب اتوماتیک شیشه ای

گیربکس برای کمک به موتور در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی نیاز به انتقال نیرو افزایش یابد این امر توسط این بخش صورت می‌گیرد. در دربهای اتوماتیک شیشه‌ای تک لنگه و دو لنگه جعبه دنده از پیچ حلزونی و مهره متصل به آن تشکیل شده است که با حرکت مهره و چرخش پیچ درب کار می‌کند. در صورت لزوم می‌توانید دربها را دستی کنترل کنید که لازمه آن خلاص کردن محور گیربکس است.

جعبه دنده یا گیربکس درب اتوماتیک شیشه ای

برد الکترونیکی

 این قطعه برای کنترل و تنظیم زمان باز و بسته شدن آن بکار می‌رود. محل قرارگیری این قطعه در سیستم های مختلف متفاوت است. در درب های اتوماتیک لولایی برد الکترونیکی در یک تابلو در کنار درب و در درب های ریلی روی دستگاه نصب می‌شود.

برد الکترونیکی درب شیشه ای اتماتیک

حسگرهای مادون قرمز

این حسگرها به چشمی معروف هستند که داری دو حالت فرستنده و گیرنده هستند. سنسورهای این درب ها یا به صورت مادون قرمز پسیو هستند یا مایکرویو. هنگامی که فردی عبور می‌کند توسط سنسورها دستور به برد الکترونیکی سیگنال ارسال می‌شود و درب باز و بسته می‌شود.

انواع سنسورهای درب اتوماتیک شیشه ای 

همانطور که می‌دانید سنسور یا چشمی یکی از اجزای مهم در درب شیشه ای اتوماتیک است که با پیشرفت تکنولوژی انواع بسیار دقیق و پیچیده‌ای از آن وارد بازار شده که کلیه حرکات اجسام را از یکدیگر تشخیص می‌دهند. در حقیقت چشمی یک سیستم الکترونیکی هوشمند بشمار می‌آید که جهت تشخیص تردد در آن، از اشعه مایکروویو و انواع اشعه مادون قرمز استفاده می‌کنند. میزان حساسیت سنسورها قابل تنظیم بوده و حتی برخی از انواع آن مجهز به سیستم Anti Crash هستند که از برخورد اشیا ممانعت بعمل می‌آورند.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای بدین صورت است که در هنگام حضور اشیا یا افراد در مقابل درب سنسور آنها را تشخیص داده و با راسال سیگنال به باکس دستگاه، چرخ دنده‌ها با کمک موتور به حرکت درآمده و درب بصورت خودکار باز و بسته می‌شود.

سنسور مادون قرمز درب اتوماتیک شیشه ای

 

  • سنسور مادون قرمز اکتیو

اشعه مادون قرمز قابل رؤیت نیست به همین علت در درب اتوماتیک شیشه ای از این نوع تشعشعات استفاده می‌کنند که بی‌ضرر بوده و ضریب خطای آن صفر است. در حقیقت سنسور مادون قرمز استاتیک بوده و صرفاَ قادر به تشخیص اشیاء و افراد در حین نزدیک شدن به درب خواهد بود. شیوه عملکرد آن بدین صورت است که اشعه مادون قرمز بصورت دائمی می‌تابد. بنابراین، اگر جسمی به درب نزدیک شود، در محل تابش اشعه مادون قرمز قرار گرفته و خط تابش شکسته شده است. در نتیجه، سریعاَ سیگنال‌ها از طریق سنسورها به باکس ارسال شده و درب باز می‌شود.

سنسور مادون قرمز درب شیشه ای اتوماتیک

 

  • سنسور مادون قرمز پسیو

شیوه عملکرد این سنسورها مشابه عملکرد دوربین‌های مادون قرمز داخل ساختمان است که برای تشخیص تلفات حرارتی به کار می‌رود.

  • سنسور مایکروویو

نحوه عملکرد این سیستم بدین صورت است که سنسور موج الکترومغناطیسی منتشر شده با طول موج بیش از یک گیگاهرتز را به کمک فرستنده به محیط ارسال می‌کند و در صورتی که افراد یا اشیاء در مسیر این فرکانس‌ها قرار بگیرند بلافاصله سیگنال باز یا بسته شدن درب به کنترل باکس دستگاه ارسال می‌گردد و در نهایت درب باز می‌شود.

بهتر است بدانید که اشعه مادون قرمز و مایکروویو که در سنسورهای درب اتوماتیک به کار می‌روند هیچ گونه ضرری برای انسان و حیوان ندارند و از لحاظ سلامتی کاملاَ مورد تأیید هستند.

سنسور مایکروویو درب شیشه ای اتوماتیک

کلید و ریموت ها

کلیدهای کنترل دستی: این کلیدها در مواقع اضطراری برای باز و بسته کردن در به صورت دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند که باید در مکانی امن و در دسترس قرار بگیرند و ریموت کنترل که برای کنترل درب اتوماتیک از راه دور استفاده می‌شود. ریموت کنترل یک فرستنده رادیویی کوچک است که دارای دو کلید برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک است.

کلید و ریموت درب شیشه ای اتوماتیک

مشخصات فریم درب اتوماتیک شیشه‌ای

به طور استاندارد ارتفاع فریم درب اتوماتیک شیشه ای 220 سانتیمتر است. با این حال می‌توان ارتفاع درب اتومات را کمی بیشتر از حد استاندارد گرفت ولی اگر ارتفاع را خیلی زیاد بگیریم، در دراز مدت درب دچار خرابی خواهد شد. جنس فریم ها آلومینیوم است و یکسری مویی و لاستیک های درزگیر و ضربه گیر در فواصل بین فریم ها با یکدیگر نصب می‌شود.

فریم های آنودایز در واقع آلومینیوم آبکاری شده هستند.

همچنین فریم های استیل نیز در واقع از جنس آلومینیوم ساخته شده اند و فقط ورقه های استیل بر روی سطح خارجی آنها چسبانده شده است.

جنس فرم: معمولا فریم ها به سه صورت ارائه می‌شوند. در ادامه با انواع فریم درب اتوماتیک شیشه ای آشنا می‌شویم:

  1. رنگ الکترواستاتیک
  2. آبکاری شده آنودایز
  3. روکش استیل

ضخامت فرم: معمولاً دو ضلع عمودی فریم درب اتوماتیک شیشه ای باریک تر و ضلع های افقی آن ضخیم تر هستند. این فریم ها در ضخامت استاندارد 6×3، 8×3 و 8×6 سانتیمتر ساخته می‌شوند. ضخامت فریم تاثیر خاصی در قیمت آن ندارد و با توجه به سلیقه خود می‌توانید هریک از این فرم ها را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که فریم با رنگ کوره ای ارزانترین نوع فریم و فریم استیل گران قیمت‌ترین نوع فریم است.

مزایای استفاده از اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای

  • استفاده در مکان‌های پرتردد و استفاده سریع و آسان
  • وجود باطری بک آپ برای موقع قطعی برق
  • کنترل باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه‌ای به‌وسیله ریموت
  • حرکت آرام و بی‌صدا درب در هنگام باز و بسته شدن
  • مقرون‌به‌صرفه بودن در ذخیره انرژی‌های سرمایش و گرمایش
  • برخورداری از امنیت بالا
  • کنترل باکس درب اتوماتیک

حالت های قابل اجرا برای درب شیشه ای اتوماتیک نرمال

بطور کلی دربهای شیشه ای نرمال در حالتهای مختلف که در زیر نمایش داده شده است قابل نصب است. عرض شاسی اپراتور بصورت نرمال 4متر بوده و برای عرضهای بالاتر از 4متر سفارشی تاعرض 6.5 متر قابل تولید است. با توجه به وزن فریم و شیشه درب اتوماتیک تا ارتفاع حداکثر 3 متر قابل اجرا است. ولی جهت جلوگیری از افزایش استهلاک سیستم ارتفاع پیشنهادی بین 2.2 تا 2.4 متر است. ارتفاع میزان مطلق نیست اما به لحاظ فنی و کاهش استهلاک تجهیزات و افزایش بهره‎وری سیستم به مشتریان پیشنهاد می‌گردد. حالت های 5 گانه درب های اتوماتیک شیشه ای نرمال به صورت زیر است:

دهانه با یک فریم متحرک با بازشو روی دیوار جانبی

درب اتوماتیک شیشه ای

دهانه با یک فریم ثابت و یک فریم متحرک

دهانه با دو فریم ثابت و یک فریم متحرک

درب اتوماتیک شیشه ای

دهانه با دو فریم ثابت و یک فریم متحرک

درب اتوماتیک شیشه ای

دهانه با دو فریم ثابت و دو فریم متحرک

درب اتوماتیک شیشه ای

استانداردهای درب اتوماتیک شیشه ای

اگر یک درب شیشه ای اتوماتیک بر مبنای استانداردهای بین‌المللی و داخلی یک کشور تولید و به بازار عرضه شود، دسترسی راحت و ایمن را برای ارباب رجوع فراهم خواهد کرد. برخی از استانداردهای درب شیشه ای اتوماتیک که باید رعایت شوند عبارتند از:

  • ANSI استاندارد ملی آمریکا که به طور گسترده درب و یراق آلات آن نظیر قفل، فریم درب و … را دربرمی‌گیرد.
  • CE استاندارد اتحادیه اروپا است و محصولی که موفق به دریافت این استاندارد بین‌المللی شود، این امکان را دارد که در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون محدودیت اقدام به فروش نماید.
  • DIN یکی از قدیمی‌ترین استانداردها که بصورت کاملاَ سخت‌گیرانه در کشور آلمان به کار گرفته می‌شود. به همین علت در حال حاضر استاندارد ایمنی درب‌ های اتوماتیک در آلمان بالاترین در جهان است.
  • ISO همان سازمان بین‌المللی استاندارد است که از نمایندگان ۱۵۷ کشور دنیا تشکیل شده است و اخذ این استاندارد بین‌المللی نشان از کیفیت بالای محصول دارد.
  • ISIR استاندارد ملی ایران بوده که کلیه کالاهای تولید داخل باید این نشان را داشته باشند، در غیر اینصورت هرگونه فروش و عرضه این محصولات به بازار غیر قانونی خواهد بود.

ایگادر مفتخر است اعلام کند که کلیه محصولات تولیدی یا وارداتی این شرکت مجهز به استانداردهای ملی و بین المللی هستند. بنابراین، شما با طیب خاطر می‌توانید اقدام به سفارش این محصولات نمایید.

در نهایت درب های اتوماتیک شیشه ای ایگادر با حداقل یک فریم متحرک و حداکثر دو فریم ثابت با دو فریم متحرک قابل اجراست. بدیهی است که در ساختمان ها و شرایط خاص امکان اجرا به حالت های دیگر وجود داشته باشد. ولی 5 حالت فوق مرسوم ترین حالت های اجرایی در ساختمان ها هستند.

4 پاسخ

    1. درود بر شما . درب شیشه ای نرمال انواع مختلف دارد که در حالات مختلف بصورت فریم لس نیز قابلیت اجرایی دارد

    1. درود بر شما . تعداد لت هایی که برای درب شیشه ای نرمال در نظر گرفته می شود با توجه به ابعاد و اندازه و محل قرار گیری درب اتوماتیک شیشه ای نرمال متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

5 / 5. تعداد امتیازات 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

خوشحالیم که این پست برای شما مفید بود ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!