loader image

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

درب شیشه ای بیمارستانی

درب شیشه ای بیمارستانی

درب شیشه ای بیمارستانی اتوماتیک یکی از انواع درب اتوماتیک بوده که  به لحاظ عملکرد شبیه به درب های اتوماتیک شیشه ای نرمال هستند اما تفاوت آنها با درب اتوماتیک شیشه ای در جنس سازه درب است. برخلاف سایر درب اتوماتیک شیشه ای که از جنس فریم آلومینیومی و شیشه سکوریت هستند، سازه درب ها از جنس فلز و روکش آلومینیومی یا استیل هستند. با توجه به تردد زیاد در محیط های بیمارستانی و احتمال زیاد برخورد اجسامی مانند تخت بیماران، ویلچیر، برانکارد و سایر افراد جهت جلوگیری از خرابی فریم از جنسی مقاوم تر نظیر آهن و استیل استفاده می‌شود. همچنین در فضاهای تصویربرداری جهت جلوگیری از اشعه های مضر درون بدنه درب ها از لایه های ورق سربی استفاده می‌گردد تا از آلودگی های محیطی برای سایر افراد جلوگیری به عمل آید.

igaman ایگامن

فهرست مطالب

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله مکان‌هایی هستند که تردد بصورت شبانه‌روزی در آنها صورت می‌گیرد، بنابراین رعایت مسائل بهداشتی حائز اهمیت است. به همین علت استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی امری لازم و ضروری است که باید به آن توجه شود. تولید و عرضه انواع درب های اتوماتیک شیشه ای نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد و شرکت IGADOOR با گذشت سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان را در این زمینه جلب نماید. درب‌ اتوماتیک بیمارستانی دسترسی عمومی را در لابی و کلیه ورودی های مرکز درمانی فراهم کرده و به کارکنان بیمارستان اجازه می‌دهند تا در مواقع اضطراری به راحتی و با سرعت در سالن‌ها حرکت کنند.
ورودی ساختمان بیشترین تردد را در طول شبانه‌روز دارد بنابراین استفاده از علاوه بر اینکه موجب سهولت در رفت و آمد برای بیماران و کارکنان خواهد شد، به دلیل عدم تماس با درب مانع از گسترش بیماری‌ها نیز می‌شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی در انواع گوناگون و با ویژگی های خاص تولید می‌شوند و به همین علت تولید نندگان درب های اتوماتیک ی بخش ویژه به آن اختصاص داده اند و بر اساس استاندارد های بهداشتی و محیطی به تولید این درب ها می‌پردازند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

0 / 5. تعداد امتیازات 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

خوشحالیم که این پست برای شما مفید بود ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!