loader image

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

درب سکشنال صنعتی

درب سکشنال صنعتی

درب سکشنال صنعتی نمونه‌ای از دربهای سکشنال و نسل جدیدی از درب‌های اتوماتیک بوده که به‌دلیل مزایای بالا و صرفه اقتصادی خوبی که دارد در مکانهای بزرگ صنعتی و پرتردد کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مکان هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای، کارخانجات، رمپ های بارگیری، پالایشگاه ها، مراکز آتش نشانی، سردخانه ها و انبارها متقاضی انواع درب اتوماتیک صنعتی سکشنال هستند. این درب در سوله ها به عنوان درب سوله صنعتی نیز کاربرد فراوان دارد. درب های اتوماتیک سکشنال خانگی و صنعتی در حالت نرمال صرفا فقط در ابعاد و نوع موتور با یکدیگر اختلاف دارند. اما در بخش درب های اتوماتیک سکشنال صنعتی حالت های دیگری غیر از حالت نرمال وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

درب سکشنال صنعتی ایگادر

  • کیفیت درب سکشنال صنعتی : استفاده از بهترین برندها و متعلقات روز دنیا
  • قیمت درب سکشنال صنعتی : بر اساس مدل و ابعاد، متغیر است.
  • زمان نصب : نصب درب سکشنال صنعتی پس از ثبت سفارش بین 3 الی 6 روز است.
  • پشتیبانی فروش : از 9:00 صبح الی 17 عصر: 02188551348
  • نحوه ثبت سفارش : سفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی جهت توضیح زیر سازی و مشاوره
igadoor
igaman ایگامن

فهرست مطالب

انواع درب صنعتی سکشنال

مکانیزم حرکتی انواع درب سکشنال صنعتی

پخش ویدیو

درب نرمال صنعتی سکشنال

درب سکشنال صنعتی در حالت نرمال شبیه به مدل درب سکشنال پارکینگی است. تفاوت درب صنعتی با پارکینگی در ابعاد و اندازه و تعداد تردد و نوع موتور است. علاوه بر این موارد نوع تجهیزات درب سکشنال در تیپ خانگی و صنعتی تا حدود زیادی یکسان بوده ولی با این وجود در پاره ای از موارد برخی قطعات متفاوت بوده و تجهیزات ایمنی بیشتری در درب های صنعتی به کار برده می‌شود.

به طور کلی درب‌های سکشنال صنعتی معمولا در ورودی‌هایی استفاده می‌شود که ارتفاع بیش از  ۳ متر دارند. طیف بزرگی از کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها و پالایشگاه ‌های صنعتی، مراکز آتش‌نشانی و سوله ‌ها در حال حاضر از درب‌های سکشنال صنعتی استفاده می‌کنند.

درب اتوماتیک سکشنال صنعتی ویژگی های منحصر‌ به فردی نظیر سرعت عملکرد بالا و عایق بودن برای صدا و دما دارد. این دربها قابلیت استفاده در دمای بین ۱۰- درجه تا ۹۰ درجه را دارد. در درب‌های سکشنال صنعتی تمام یراق آلات از جنس آلومینیوم و آهن گالوانیزه می‌باشد. جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار، در فواصل بین بدنه درب و ریل ها  از لاستیک  سیلیکونی استفاده شده است. این درب‌ها مجهز به حسگر کنترل سرعت می‌باشد. این درب‌ها از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند به همین علت گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در سردخانه‌ها به حساب می‌آیند.

البته لازم به ذکر است که درب های سکشنال صنعتی نرمال نیز همانند دربهای سکشنال پارکینگی نرمال بسته به محل قرار گیری فنر بندی درب، در چهار تیپ فنر جلو، فنر عقب، فنر جلوی شیبدار و فنر عقب شیبدار قابل ارائه بوده که تصویر آنها در ذیل آورده شده است.

درب سکشنال صنعتی نرمال

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله درب صنعتی اتوماتیک و انواع آن را مطالعه کنید.

مشخصات فنی درب سکشنال صنعتی نرمال

درب صنعتی سکشنال نرمال

درب ورتیکال صنعتی سکشنال

درب سکشنال صنعتی عمودی یا به اصطلاح درب گیوتینی، در پروژه هایی استفاده می‌شود که درب، شرایط حرکت به صورت نرمال را نداشته باشد. اما ارتفاع سقف در محل نصب درب دو برابر ارتفاع دهانه باشد. در این حالت درب به صورت کاملا عمودی یا در بعضی مواقع با یک زاویه کم به صورت عمودی به سمت بالا حرکت می‌کند. در درب سکشنال عمودی با توجه به شرایط محیط اجرا می‌توان شفت و تجهیزات درب را در بالا و پایین قرار داد.

درب سکشنال عمودی به صورت فنر پائین و فنر بالا قابل اجرا است. اما موضوعی که در این مدل از درب ها بسیار حائز اهمیت است، بحث ایمنی و بازدید ها و سرویس های دوره ای بوده تا از هرگونه خسارت های مالی و جانی احتمالی جلوگیری به عمل آورد. استفاده از تجهیزاتی شبیه به پاراشوت چرخ، پاراشوت فنر، لبه ایمنی و چشمی های الکترونیکی بسیار ضروری است.

درب سکشنال صنعتی
درب ورتیکال فنر بالا

در برخی موارد به دلیل وجود محدودیت و همچنین کاهش هزینه های صرف شده از کرکره صنعتی به جای درب صنعتی سکشنال استفاده می‌گردد.

مشخصات فنی درب ورتیکال فنر بالا

مشخصات فنی درب سکشنال صنعتی ورتیکال
درب گیوتینی
درب ورتیکال فنر پایین

مشخصات فنی درب ورتیکال فنر پایین

مشخصات فنی درب گیوتینی

درب هایلیفت صنعتی سکشنال

درب سکشنال صنعتی هایلیفت، در پروژه هایی استفاده می‌شود که درب شرایط حرکت را به صورت بخشی افقی و بخشی عمودی داشته باشد. میزان حرکت افقی و عمودی درب سکشنال به شرایط و محیط نصب وابسته است. همچنین حرکت درب به صورت افقی می‌تواند به صورت شیب دار باشد. درب سکشنال های لیفت به صورت های لیفت فنر پائین، های لیفت فنر بالا و های لیفت شیبدار قابل اجرا است.

بحث ایمنی و بازدید ها و سرویس های دوره ای بوده تا از هرگونه خسارت های مالی و جانی احتمالی جلوگیری به عمل آورد. استفاده از تجهیزاتی شبیه به پاراشوت چرخ، پاراشوت فنر، لبه ایمنی و چشمی های الکترونیکی نیز شبیه به درب های سکشنال عمودی بسیار ضروری است.

درب سکشنال صنعتی هایلیفت

مشخصات فنی درب هایلیفت فنر پایین

درب صنعتی سکشنال هایلیفت
درب صنعتی هایلیفت

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله همه چیز در مورد درب سکشنال را مطالعه کنید.

مشخصات فنی درب هایلیفت فنر بالا

مشخصات در هایلیفت

46 پاسخ

  1. برای سالنهایی که محدودیت ارتفاع دارند چه نوع از درب سکشنال صنعتی
    رو پیشنهاد میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

4.7 / 5. تعداد امتیازات 61

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

خوشحالیم که این پست برای شما مفید بود ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!