loader image

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

ایــگـــادُر ایده ، طراحی ، اجرا

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای نوعی درب اتوماتیک است که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می‌کند. با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن آن فراهم می‌شود. کرکره اتوماتیک با موتور کوچکی کار می‌کند که با  فشار یک دکمه باز و بسته می‌شود. موتور کرکره اتوماتیک را می‌توان به منبع برق شهری و یا می‌توان با کمک انرژی های طبیعی مانند انرژی خورشید باز کرد.

درب اتوماتیک کرکره ای با استفاده از ریموت کنترل و یا یک پانل که در داخل محل نصب درب کرکره برقی قرار دارد، کار می‌کند. مدار فرمان کرکره در جایی دیگر نصب شده و یه موتور فرمان کارکرد را صادر می‌کند. مهمترین مزیت اصلی کرکره اتوماتیک رول آپ فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت و نیروی فیزیکی است. شما می‌توانید باز یا بسته شدن را دقیقا همانطور که می‌خواهید انجام دهید. به همین دلیل میتوان کرکره های برقی را در زمره انواع کرکره هوشمند نیز قرار داد.

درب کرکره برقی به صورت کلی به دو نوع کرکره صنعتی و کرکره پارکینگی، تجاری تقسیم بندی می‌شود.

کرکره برقی ایگادر

  • کیفیت کرکره برقی : استفاده از بهترین برندها و متعلقات روز دنیا
  • قیمت کرکره برقی : بر اساس مدل و ابعاد، متغیر است.
  • زمان نصب : نصب کرکره برقی پس از ثبت سفارش بین 3 الی 6 روز است.
  • پشتیبانی فروش : از 9:00 صبح الی 17 عصر: 02188551348
  • نحوه ثبت سفارش : سفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی جهت توضیح زیر سازی و مشاوره
igadoor
igaman ایگامن

فهرست مطالب

درب اتوماتیک کرکره ای بر روی پارکینگ های منازل، مراکز تجاری، اداری و صنعتی، درب ورودی سوله ها و کارخانه ها، درب ورودی مغازه ها و فروشگاه ها، به عنوان کرکره پنجره برای ابعاد کوچک تر و … و ورودی هایی از آن دست نصب می‌گردند تا از ورود افراد ناشناس، نفوذ نور خورشید، باد و باران جلوگیری کند.

همان طوری که از نام آن می‌بینیم کرکره اتوماتیک تجاری همان درب مغازه سنتی خودمان است. در زمان قدیم کرکره های مغازه ها به صورت دستی جابجا می‌شد و به دلیل سختی در جابجایی و روغن کاری مداوم و نداشتن شکلی زیبا و نیز ایمن نبودن آن رفته رفته منسوخ شد و بجای آن کرکره اتوماتیک به بازار آمد.

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله درب صنعتی اتوماتیک و انواع آن را مطالعه کنید.

درب کرکره برقی را با استفاده از کنترل از راه دور (ریموت) به راحتی می‌توان باز و بسته کرد، دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد. مزیت اصلی کرکره اتوماتیک فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است. لازم به ذکر است در موارد صنعتی ذکر شده از درب سکشنال صنعتی نیز می‌توان استفاده کرد.

انواع موتور کرکره اتوماتیک

موتور سنترال MC

این موتور ها جزو اولین سری موتور های کرکره اتوماتیک وارد بازار شد. با توجه به وجود اکثریت کرکره های بامکانیزم فنر بالانس در بازار به سرعت شروع به تکثیر کرد. با توجه به گذشت زمان و کاهش کیفیت جنس فنر ها، شکستن آنها و همچنین دردسر فراوان به هنگام تعویض فنر ها،این موتور ها به دلیل عدم کارکرد کرکره بدون فنر سریعا مشتریان خود را از دست داد و تقریبا منسوخ شد.

موتور سنترال کرکره برقی

موتور توبولار Tubular

این موتور ها که داخل لوله شفت کرکره قرار می‌گیرد، به صورت مستقیم وزن کرکره را جابجا می‌کند. در گذشته نه چندان دور و قبل از ساخته شدن موتور های ساید زنجیری این موتور ها مشتریان فراوانی داشت. بعد از به بازار آمدن موتور های ساید زنجیری و قدرت و تعداد تردد روزانه بالاتر، رفته رفته موتور های توبولار کاربری تجاری و پنجره ای در تا ابعاد 10 متر مربع پیدا کردند.

موتور توبولار کرکره برقی

موتور ساید زنجیری

این مدل از موتور مدت زیادی از ساخت آن نمی‌گذرد. با توجه به قدرت و تعداد تردد بالاتر نسبت به موتور های قبلی به سرعت بازار را تسخیر کرد. علاوه بر کرکره های تجاری و پارکینگی در صنعت نیز جای پای خود را باز کرد. بطوریکه در حال حاضر اکثر مشتریان و مجریان درب های اتوماتیک کرکره ای از این مدل موتور استفاده می‌کنند. این موتورها دارای سرعت کارکرد کم و قدرت زیادی هستند و تمام آنها ساخت کشور چین است.

موتور ساید زنجیری کرکره اتوماتیک ایگادر

موتور ساید گیربکسی

موتور های ساید گیربکسی که ساخت کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه و ایتالیا هستند. این موتورها صرفا برای پروژه های صنعتی با تردد بالا به کار برده می‌شوند. این موتور ها عمدتا سه فاز بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
این موتور ها تابلوفرمان های تمام دیجیتالی دارند. بعضی از آنها مجهز به میکروسوئیچ های دیجیتال و برخی دارای میکروسوئیچ های آنالوگ هستند. تجهیزات مورد نیاز این موتور به کل با موتور های دیگر متفاوت است.

.

موتور ساید گیربکسی کرکره اتوماتیک

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله کرکره اتوماتیک صنعتی را مطالعه کنید.

در مصارف غیر صنعتی می‌توان کرکره اتوماتیک را به 3 دسته پارکینگی، تجاری و پنجره ای تقسیم بندی کرد:

کرکره پارکینگی

با توجه به تنوع رنگ، طرح و جنس تیغه ها و فراوانی آن ها با گذشت زمان استفاده از کرکره اتوماتیک برای ورودی پارکینگ ساختمان ها و بعضا استفاده از کرکره اتوماتیک به عنوان درب دوم ساختمان  جهت  اتلاف انرژی رواج پیدا کرد به نحوی که در حال حاضر یکی از اولویت های تمام سازندگان ساختمانی درب اتوماتیک کرکره ای است.

کرکره اتوماتیک پارکینگی

کرکره تجاری

با گذر زمان و انتخاب آسایش و رفاه توسط  صاحبان مشاغل و  ظاهر  کرکره های  قدیمی  منسوخ  شد. همچنین با ساخت انواع تیغه های کرکره اتوماتیک و انتخاب های فراوان در رنگ  و  نوع تیغه کرکره  محیا شد. می‌توان شاهد  بود  اکنون  کمتر فروشگاه یا مغازه ای کرکره های قدیمی رابه کرکره اتوماتیک جدید ترجیح دهد.

کرکره اتوماتیک تجاری

کرکره پنجره ای

پس از مرسوم شدن کرکره های اتوماتیک و لوکس شدن ساختمان های کرکره پنجره ای طرفداران زیادی پیدا کرد. ساختمان های در حال ساخت با سیستم هوشمند سازی انتخاب کرکره های پنجره ای اتوماتیک را یک اولویت قرار دادند. بجز تنوع در طرح و رنگ امکان کنترل میزان نور و امنیت ساختمان و اتلاف انرژی را به سازندگان داد.

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله همه چیز در مورد درب سکشنال را مطالعه کنید.

انواع تیغه کرکره

تیغه آلومینیوم دو جداره

این نوع شامل انواع دو جداره بدون فوم، تک جداره پانچ و دو جداره فوم دار است. با توجه به امکان رنگ شدن پس از تولید در صدر انتخاب متقاضیان قرار دارد.

این نوع تیغه در ارتفاع های 6، 8 و 10 سانتیمتری تولید گردیده و پس از رنگ شدن در کوره تحویل مشتری می‌گردد.

موردی که در این نوع تیغه دست مجری و مصرف کننده را برای انتخاب باز می‌گذارد میزان وزن تیغه و کیفیت آلومینیومی است که تیغه از آن تولید می‌گردد. به همین دلیل دامنه نوسان قیمت در این نوع تیغه بسیار زیاد است.

تیغه آلومینیوم دوجداره
تیغه گالوانیزه دو جداره

بر خلاف تیغه های آلومینیومی، تیغه های گالوانیزه دو جداره فقط به صورت فوم دار امکان تولید دارند.

با توجه به فرآیند تولید این نوع تیغه ها ورق گالوانیزه به صورت رنگ شده فرم داده می‌شود و سپس فوم داخل آن تزریق می‌گردد.

این نوع تیغه به مراتب از آلومینیوم مقاوم تر و سنگین تر است. پس از تولید به دلیل وجود فوم داخل آن امکان رنگ آمیزی وجود ندارد. بنابرین برای انتخاب دارای محدودیت رنگ است.

این نوع تیغه کرکره در ارتفاع های 8، 10، 12.5 سانتیمتری تولید می‌گردد.

تیغه کرکره گالوانیزه دوجداره

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله انواع تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

تیغه گالوانیزه تک جداره

این نوع تیغه دارای کاربری تجاری و صنعتی است و در اندازه های 8 و 10 سانتیمتری و در دو نوع ساده و پانج شده تولید می‌گردد.

این تیغه ها دارای وزن زیادی بوده و با توجه به تک جداره بودن پس از فرآیند تولید امکان ارائه آن در رنگ های مختلف وجود دارد.

این نوع تیغه با توجه به جنس آن در هنگام کارکرد دارای سر وصدای بیشتری نسبت به سایر مدل های دیگر تیغه است.

همچنین نوع پانچ دار این تیغه با توجه به الزام اداره اماکن نیروی انتظامی برای اماکنی شبیه بانک ها که الزام به دید داخل دارند به کار برده می‌شود.

تیغه گالوانیزه تک جداره کرکره برقی
تیغه پلی کربنات

تیغه های پلی کربنات که در ابتدا با رنگ شفاف به بازار عرضه شد. پس از آن با رنگ های دودی، برنز و دیگر رنگ ها به تیغه ای متنوع تبدیل شد.

برای اماکنی که هم خواستار امنیت و هم خواستار دید لازم بودند طرفداران خاص خود را در بازار پیدا کرد.

این تیغه ها به دو صورت مفصلی و لوله ای در بازار تولید می‌گردد. در مدل های مفصلی ارتباط توسط تیغه آلومینیومی و در مدل لوله ای توسط لوله های آلومینیومی یا استیل برقرار می‌گردد. این لوله باعث استحکام تیغه می‌شود. این مدل تیغه معمولا در ارتفاع های پلی کربنات 10 یا 12 سانتیمتر است.

تیغه پل کربنات رنگی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تیغه های کرکره برقی اینجا کلیک کنید.

⭐️⭐️⭐️ پیشنهاد ایگادُر ⭐️⭐️⭐️

مقاله درب اتوماتیک ریلی را مطالعه کنید.

11 پاسخ

  1. درود بر شما . خسته نباشید آیا در کرکره پارکینگی می تونیم از موتور ساید استفاده کنیم؟

    1. درود بر شما ممنون از شما . به جز در موارد خاص توصیه نمیشه . چون قیمت موتور ساید صنعتی بالاتره

  2. خدا قوت از قسمت های مختلف سایتتون بازدید کردم . فوق العاده اس سایتتون. موفق باشید.

    1. در خصوص قیمت درب کرکره برقی با توجه به نوسانات قیمت ارز لطفا برای دریافت قیمت بروز و دقیق با واحد فروش ایگادر تماس بگیرید

    1. درود بر شما ما نمایندگانی برای فروش درب کرکره برقی در شهر های مختلف داریم لطفا بفرمایید که از کدوم شهرستان هستید شما؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

5 / 5. تعداد امتیازات 5

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

خوشحالیم که این پست برای شما مفید بود ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!